Ми в Hantengry дотримуємося Закону України «Про захист прав споживачів» і завжди прагнемо зробити ваш досвід покупок максимально комфортним. Ви завжди можете повернути товар у двох випадках:

 

1. Якщо товар вам не підійшов (Стаття 9)

Якщо придбаний товар не задовольнив ваші очікування, його можна повернути за умов:

  • товар не був у використанні, тобто є новим;
  • минуло не більше 14 днів з дня покупки (не враховуючи день придбання);
  • збережено його товарний вигляд, усі аксесуари, упаковку, пломби, ярлики та документацію.

 

2. Повернення товару з виробничим дефектом (Стаття 8)

Товар вважається таким, що має дефект, якщо:

  • дефект не підлягає усуненню;
  • дефект не усунули протягом 14 днів, і неможливо здійснити обмін товару на аналогічний належної якості;
  • після ремонту товар суттєво змінився або втратив свої функції.

 

Необхідні документи для повернення:

  • сам товар у повній комплектації (включно з упаковкою);
  • товарний чек або гарантійний талон.

 

Де та як  здійснити повернення товару?

Особисто в магазині «Хан-Тенгрі», м. Миколаїв, вул. Фалєєвська 35А

Для покупців з інших міст відправка через Нову Пошту.

  • Якщо товар має дефект: доставка оплачується магазином Hantengry.
  • Якщо товар не підходить покупцеві (але не був у використанні): доставка на обмін/повернення здійснюється за рахунок покупця.

 

Повернення грошей

Як відбувається повернення грошей?

  • Гроші повертаються на вашу банківську картку (для фізичних осіб) за вартістю товару на момент покупки.
  • Ми намагаємося зробити це на наступний день після отримання товару, але в окремих випадках повернення може зайняти до 7 днів.
  • Якщо товар виглядає так, ніби його використовували, ми маємо право відмовити у поверненні.

 

Магазин Hantengry прагне забезпечити комфортне обслуговування та справедливі умови для кожного покупця. З будь-яких питань звертайтеся за телефоном +38063 6219852!