Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою Миколаїв (54017), вул Фалєєвська 35 А, Україна.

 

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38063 6219852

 

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

  1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
  2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".

Повернення повинно бути належної якості, а саме:

- товарна упаковка не пошкоджена

- комплектація повна

- відсутні будь-які механічні пошкодження

- відсутні сліди користування

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.

Повернення здійснюється за рахунок Відправника.

 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.